Press "Enter" to skip to content

Upozorenje roditeljima: Djevojčica umrla nakon što je stavila punjač u usta

Dvogodišnja djevojčica Shevhar smrtno je stradala od strujnog udara nakon što je u usta stavila punjač za mobitel koji je bio uključen u struju. U trenutku nesreće Shevhar je bila s majkom Razijom kod djeda i bake u Jahangirabadi u Indiji te se igrala u dječjoj sobi.

Kako prenosi The Times of India, netko od ukućana je netom prije nesreće punio svoj mobitel, a nakon što se napunio, zaboravili su maknuti punjač. Djevojčica je u jednom trenutku uzela kabel i vrh stavila u usta te je stradala od strujnog udara. Nažalost, po dolasku u bolnicu liječnici su mogli samo utvrditi vrijeme smrti, piše Index.

Kako bi se ovakve nesreće izbjegle u budućnosti, roditelji se pozivaju da osiguraju sve utičnice i maknu sve punjače koji se ne koriste.

Be First to Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *